Info

GAMBAR HONDA CITY FACELIFT TERBARU !

GAMBAR HONDA CITY FACELIFT TERBARU ! | Masuk sahaja tahun 2017 , banyak model-model kereta baru di keluarkan tidak terlepas beberapa model lama yang di beri nafas baru . Menarik juga design kenderaan ni sekarang .

Baik kali ni aku nak kongsikan dengan korang mengenai GAMBAR HONDA CITY FACELIFT TERBARU !

GAMBAR HONDA CITY FACELIFT TERBARU !

GAMBAR HONDA CITY FACELIFT TERBARU !

GAMBAR HONDA CITY FACELIFT TERBARU !

GAMBAR HONDA CITY FACELIFT TERBARU !
**Gambar sumber Paultan.org 
Aku kongsikan gambar ni sebab bentuk keretanya yang cantik dan menarik . entahlah sejak dua 3 menjak ni aku suka tengok design kereta honda. nampak macam futuristic sangat hehe. sebelum ni aku puji design Honda Br-v kan. lawa weh .
Harga Honda City Facelift Malaysia ?
Mengikut laporan , honda facelift di Thailand tidak ada sebarang perubahan harga berbanding harga honda city sebelum ini. cumanya untuk harga di malaysia, aku masih tak dapat maklumat mengenainya . tapi tempahan dah di buka . nanti aku update semula ya .
Korang rasa GAMBAR HONDA CITY FACELIFT TERBARU ! , cantik tak ? nak beli satu untuk aku tak ehh.. hahaha
Sekian .
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Most Popular

To Top